lovefaithhope

Alla inlägg under februari 2012

hejhej !

just nu är jag hemma  hos celina, hon typ gick och duschde så jag får sitta ensam i hennes rum..

men idag så var vi och åt fika och hade kul, vi var på cafe vi :)

jag åt en silvia kaka, och hon åt kladdkaka.

   

bjuder på en liten bild på mig från idag :)

  //isabelle <3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 21 februari 2012 16:25

kommentera vilken färg ni tycker :)

  //isabelle<3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 20 februari 2012 21:25

så här ser det ut nu, tycker det blev väldigt snyggt faktiskt ;) vilket är snyggast tycker ni ?

  //isabelle <3

HEJHEJ !

idag så ska jag färga mitt hår, elr jaa, göra en toning, färgen ska typ vara mörk choklad brun, som typ kakao elr nåt, hihihi, det ska bli kul och se hur det ser ut ;)

typ denna färgen :)

  //isabelle <3

godmorgon !

börjar klockan 09:40 idag, men igår kollade jag på big brother, hahaah, deltagarna är ju sjuka, specielt hon som har en bebis i magen, asså hon ska föda inne i big brother om hon inte förlorar innan då, men ändå, helt sjukt ! aja måste dra, hejdå <3

  /isabelle<3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 19 februari 2012 20:43

hej, då är de skola imorgon..tiden har gått så fort! vill inte till skolan:( fast saknar ändå mina vänner..<33

Måste försöka lägga mig tidigt, vid 10 typ. Nu ska jag se på tv med familjen:)♥

lite shit i love bilder

 

       

pusshej/celina

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 19 februari 2012 19:43

heeejsan!

idag var jag ju på kalas hos farmor :) rätt så kul faktiskt, farmor hade gjort sin supergoda smörgåstårta :)

sen när jag kom hem så bestämde jag mig för att gå en promenad, gick två rundor i området, på ungefär bara en halv timme, sen så kom jag hem, och så står det en stor och god semla i kylskåpet, var ju bara tvungen att smaka ! hihih.

det är väldigt kul att det är fler som följer våran blogg nu, tack så himla mycket, fortsätt gärna så ! <3


vet att den inte är så fin, men den var iaf jättegod !

 //isabelle <3 

hejhej !

idag har jag varit och golfat, det gick bra, har lärt mig ett nyttsätt att hålla.. så det är ganska så svårt nu :( men golfbollarna kom långt iaf :) men om en timma så ska jag åka till min farmor på kalas....... och typ hela släkten kommer på pappas sida, sååååååå tråkigt :( vill inte igentligen.. men mamma och pappa tvingar mig. Jag skulle varit med Celina idag och vi skulle åkt till star bucks, men så är ju mamma och pappa så elaka :( hahha, men hoppas det blir roigt iaf..

hahhaha, sååå gullig bild ändå !

   //isabelle<3


Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards