lovefaithhope

Alla inlägg under januari 2012

hejhej...

har inte bloggat idag, min och mamma och pappas dator har gått sönder, så vi har bara alicias kvar, och hon har gjort läxorna och sånt på datorn, och jag har försökt att komma in på våran andra dator men den är föööööör seg..

men jaja, idag har jag inte gjort nånting, åkte iväg och slog lite bollar på hgc med mamma och pappa :)

den här tröjan ska jag köpa tror jag, hihi, elr vill iaf ha den! här kmr bild :D <3

  //isabelle <3

heej:)

 Min dag har vart sämst. Vi hade brandövning och alla i skolan fick gå ut utan jacka och vissa utan skor i kylan ! Det var ju is kallt också :s.. vissa hade jacka men anja var så smart att ta sina skor men inte jacka, haha :D

mer har inte hänt idag förutom att de var världens kallaste dag..


Nu tänkte ja köra på en hiss eller diss;)

 

Om man plattar sitt hår eller om håret bara är skadat så hjälper elvitals hår inpackning jätte bra:) använder själv den. Phc värme skyddande hårspray är också jätte bra och skyddar håret. haaaha det var lite tips


Puss !<3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 31 januari 2012 07:04

god morgon !:)

Ja har precis gjort mig klar. Blev klar extra tidigt idag, Så nu har jag inte så mycket att göra. Börjar halv 9 och slutar 1 (y) Älskar tisdagar:D

nu ska jag äta frukost.

Pusshej

 

Heehe,bara en bild jag gjorde när ja hade tråkigt<3

:)

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 30 januari 2012 19:56

Heeeej. Vill först bara säga tack till ni som komenterar! det är jätte kul och logga in och ha komentarer, så fortsätt gärna så :D

hihhii. Idag så åkte vi ju skridskor med klassen, det va as kul:) Så slutade vi vid 12. Vi skulle igentligen åka tillbaka till skolan och ha lektion men vi slapp;) När ja kom hem snackade ja lite med isabellei telefon.. Min styv pappa hade datan så kunde inte blogga då.

nu ska jag dricka o'boy♥


 

 


Puss/Celina♥

hejhej!

jag har velat ha en systemkamera sååå sjukt länge, och jag frågade pappa om jag kunde få en, och han sa att dom är så himla dyra, men då sa jag att vi kunde kolla på blocket.. och då hittade vi jättemånga för typ halvapriset till vad dom kostade, så kollade vi på en som heter canon eos 550d och den verkar jättebra, så jag kanske ska få den ! eller det blir hela familjens då.. fast den är mest min, för dom vill ha den bara för att ta foton när vi är på semester i sommar :)

men så här ser den ut :D skriv gärna vilka systemkameror ni föredrar :)

  //isabelle

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 30 januari 2012 07:06

godmorgon sverige !

idag ska jag till fängelset, alltså skolan.. -.- haaaaaaaaatar skolan ! just det, när vi ändå pratar om skolan, jag kanske ska byta nu :D jag har nästan övertalat mamma och pappa att jag ska få börja på fenestra s.t jörgens :D hihihihi, är superduper glad ! och då kommer jag säkert komma in till sjuan, elr jag hoppas jag kmr in tidigare, men mamma och pappa tror bra att jag vill börja där för att mina kompisar går där, men det är inte bara det, dom slutar typ jäääättetidigt, nu slutar jag typ 3 halv tre varje dag.. aja iaf, och för att man får mindre läxor, hehe (a

och för att det känns såååååååå mycket roligare där ! så jag tror faktiskt att jag och mamma ringer dit idag, elr mejla då :) och just det, jag bor ju jättenära skolan också, så då kan jag gå till skolan ;) hhaha :D

Idag börjar jag skolan klockan 09.40 som vanligt.. och sen hem och då ska jag fråga mamma om jag och hon kan åka till backaplan, för jag måsteköpa lite grejer, typ jeans...;) hahah, vet inte vad jag ska lägga upp för bild.. så det blev en på mig och min syster och våran kompis :P <3

  jag vet, riktigt fetto var jag.. //isabelle <3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 30 januari 2012 06:35

hej och godmorgon:) Idag ska vi träffas alla sexorna utanför tuve ishall :D

Ska bli jääätte kul att åka skridskor med klassen. aja, nu ska jag fixa mig och packa min matsäck.


 

Mina skridskor<3


puss ! /Celina

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards