lovefaithhope

Alla inlägg under december 2011

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 31 december 2011 14:03

hej allihopa !

idag är det nyårsafton, och om några timmar är det 2012 !!!

vi ska fira med tre familjer ;) barnen är iaf i min ålder, ganska bra.. :D

och idag har jag köpt raketer, och present till julklappsspelet, och så har vi köpt massa chips, och drickor, och en STOR pommac ! :D sen åkte jag ch pappa till en restaurang, vi åt frukost där, köttbullemacka :) och emilia har gjort mina naglar, hon målade dom i leopard, aja, nu ska jag dra, hejdååå ! /isabelle

btw: här kmr en bild på naglarna ..

 

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 30 december 2011 20:52

Snart är de ny år :D tiden går så fort.. På nyårsafton ska jag inte göra nåt speciellt..Vi ska åka till ett ställe och äta. Sen ska vi se på nyårsraketer, sen ska vi till min gudmor ♥


idag så har jag bara vart hemma. Mår inte så bra.. har lite ont i huvudet. Fast blir nog bättre imorgon hoppas jag ;)
föresten ledsen för sämst uppdatering.. Men orkar inte helt enkelt blogga ibland. Så håller vi på med en ny header också. Som förhoppningsvis blir klar snart ;)

Nu ska jag äta choklad pudding !! ♥♥



Bjuder på en bild från julafton när isabelle sovde hos mig


 


//Celina 

Idag ska jag på bio med nomie och celina, vi ska kolla på the stig helmers story ;) det ska bli jätteskojjigt ! :D

just det, skulle till tandläkaren idag kl 08.50 men försov mig :( så jag har en tid vid halv 12 idag ist, men när vi ringde till tandläkaren och sa att jag försov mej, då blev han skit sur :O men aja, slapp betala iaf ;)

filmen idag börjar kl 16.40 tror jag ..

aja, nu ska jag berätta om igår, igår var jag och shoppade med nomie och alicia´och frida, jag köpte tre nya tröjor, ett typ linne, en vit tröja med ränder längst ner, och en typ stickad tröja ;) sen åkte vi hem, så var vi ensamma för mamma och pappa skulle ut och äta middag och umgås.. så frida kom hem till mig och alicia, och sen typ vid 9 på kvällen så stog dom och lagade mat, dom gjorde sallad, och stekte hamburgare, och stekte broccoli det var jättegott, hihi, och sen började dom städa i hela huset medans jag bara satt där i soffan, haha, dom sa att dom hade städkänsla elr nåt :P

nu ska jag äta, hejdå ! /isabelle <3

heej. Jao, tänkte visa mina presenter ja fick


En tröja, en dagbok, en juliatidning, lösögonfransar, läder skor, En sak som tar bort finnar, ett armband, minne till mobilen, en fake o-p typ, lite skönhets grejjs, smink, mössa, parfym, nya tapeter i mitt rum, smink, ett presentkort på en skönhetsaffär, 1330 kr.. och nåt mer :) blev jätte nöjd även om det bara var lite små saker.


   


blev mest nöjd med mössan ♥




Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 25 december 2011 20:33

hej, godjul

Fick underbara presenter igår. kommer visa bilder imorgon.

De här blir ett kort inlägg bloggar mera irorgon.


Heejsvejs :D♥/celina

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 25 december 2011 09:02

hejhej !

igår var det julafton, och jag glömde blogga.. haha, gud va smart jag e.. men skit i det ! bloggar iaf idag .

igår kom familjen från pappas sida hem till oss, och min kusin från holland kom hem till sverige med sin kille, och hon ska få en bebis i april ! :D så vi köpte nappar och bebis kläder till henne <3 iaf sen när alla hade kommit gick jag alicia och jonathan ut med hundarna cicci och vanja, det var jättealt och dom drog så mycket så jag halkade haha, ändå om cicci är så liten så drog hon jäättehårt, tyckte jag. Aja sen åt vi och sen gick jag och johanna upp på övervåningen och klädde ut oss till tomtar, och gav ut paket :D sen bytte vi om, och d öppnade alla sina paket, och jag fick en lila morgonrock från gina tricot, en stickad tröja från bik bok (köpt av bara pappa :O), hehe, en tröja från zara där det står new york och nåt annat, ansiktsbehandlingar, tidning med en mascara i, örhängen, 500 kr, polkagris,mössa med pälsboll (inte äkta), tror det var det, fick inte så mycket, men jättenöjd iaf ! och plus att jag fick åka till dubai..därför fick jag inte massa presenter som alla andra <3 sen åt vi risallamalta.. med mandeln i , min farmor fick den detta året, jag brukar alltid få den varje år, men inte detta året ;) sen körde vi julklappsspelet, om ni inte vet hur man gör, så kan jag berätta, man köper en sak för 50 kr, och slår in den, och sen lägger man alla paketen på bordet, och så har man en tärning, och så ställer man tiden på 6 min, och sen slår man tärningen, och man får ta ett paket om man slår 6 elr 1 :) sen när tiden är ute, då öppnar man paketen, och ställer tiden på 4 min, så då får man ta paketen från varandra, men om man bara har ett paket, då får ingen ta det :P väldigt kul faktiskt ! :D och jag fick en mössa från holland, den var jättefin ! <3 här kommer lite bilder på mina julklappar, en av tröjorna är inte med.

 

och idag ska jag och familjen och vänner åka skridskor på scandinavium ! :D <3

hejdå <3/isabelle :)

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 23 december 2011 09:07

haha, dålig upptadering.. men aja, imon är det julafton !! :D hihih.

igår så var det julavslutning i skolan, vi började kl 09.40, men råkade komma försent..hehe, och sen gick vi till bamba och kollade på typ några som sjöng, och det var en som sjöng mistletoe, och hon var jätteduktig ! :D och så pratade rektorerna lite grann också. Sen gick vi up till klassrummet och fikade lite, och lyssnade på julmusik, lärarna pratade ingenting , iaf inte vad jag hörde, dom sa bara god jul och gott nytt år ;) sen träffades jag och nomie, och jag fick min julklapp och hon fick sin :) jag öppnade min direkt, hhaaha, kunde inte hålla mej.. men jag fick en justin bieber dagbok :D och hon fick ett halsband av mig <3hoppas hon blev nöjd ;) och sen gick jag hem, och då va jag med celina, och vi städade Alicias garderob och mitt rum, sen gick vi hem till celina, och där sjöng vi lite och såå, sen gick vi över till mig igen, och hos mig lyssnade vi på radion, hahaha, och dampade lite.. jag celina frida och alicia lyssnade på nrj, och sen började celina dampa, och jag också, haha, så vi hoppade runt och runt i huset, sen skulle celina hålla händerna på trappan och hoppa upp i split elr nåt.. fattade ingenting... men aja, sen gick jag och celina upp på övervåningen med radion, och så drog jag fram lite gamla saker från 2006, det var massa skolgrejor, typ att jag hade skrivit min egen dagbok i skolan, och där stog det varje dag att jag hade hoppat på studsmattan med frida haha, och massa saker, sååå roligt hahaah ! :D sen hade jag gjort en egen tidnin typ, där det stog att man skulle beskriva en kompis, och måla henne/honom.. och då målade jag frida jonsson, hahah, hade målat en gul/orange kjol med röda blommor på.. och brun hår, och en blå tröja, såååå fult hahahaha, så när jag visade den för frida så skrattade vi så jäwligt mycket, det var skit kul att kolla på en massa gamla saker ! haha :D just det, jag och celina klädde ut oss till typ... fjortisar, haha, och precis när vi var klara, så kom mamma hem.. så vi fixade oss direkt, och sen gick vi hem till celina, och då fick vi en munk av pompim, (celina "styvmamma") och choklad och chips, gottit :D haha, sen skypeade vi med nomie en liten stund.. hahaha, det var jätteroligt ! :D och sen gick jag hem, och det var typ kl 10, sen gick jag upp och tvättade mig och tog på mig pyajamas och sen skrev jag dagbok, sen somnade jag :) och nu ska jag duscha.. lägger ut bild på dagens outfit senare om jag hinner :D ska nämligen vara med celina och nomie idag, vi ska typ ha kul, som vanligt ! :D <3 ska fråga dom om dom vill fortsätta på vårn film :D <3 ajaaaa, hejdå ! puss&kram / isabelle <3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 21 december 2011 22:01

Hejsan, Jaao nu är man hemma från stan :) Det var skit kul ! jag handlade bara julklappar, inget till mig själv. Sen åt vi på buffe' sak. Och ja, de va iaf jätte kul :D


Har precis slagit in alla julklappar.

 



Haha, inte världens bästa på att slå in klappar men .. ;)




Så köpte jag en tröja i går som ja länge velat ha fast i en annan färg. Fast grå var oxå snyggt

Här är den

 

Gina tricot, ca:- 149


 






ska sitta uppe en stund till. Sen ska ja sova, så godnatt sålänge <3

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards