lovefaithhope

Alla inlägg den 12 december 2011

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 12 december 2011 09:58

heeej igen !

ska strax gå till skolan, vi börjar kl 10.50 idag.. tur att mina kompisar sa det till mig, annars skulle jag gått till skolan en timme tidigare ;) dagens outfit kommer senare idag, hittar inte sladden till kameran, och alla fotona från Dubai och kryssningen kommer sen också  ! :D

men nu ska jag gå till skolan. <3


Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 12 december 2011 06:15

jaoo, hejhej !

har kommit hem från Dubai nu.. lite tråkigt, men roligt att få träffa sina kompisar !

har filmat,tagit kort och köpt jättemkt där nere ! :)jag har köpt.. emu(uggs), ray.ban(pilot), två tröjor på forever 21, och byxor på forever 21,barca tröja och shorts,två plånböcker, juicy caouture och paul smith ;)

en tröja i love abu dhabi, tror det var det.. ;)

sen har jag sett delfiner i havet, inte i ett zoo, och jag har åkt en hummer i öknen, man åkte typ på sidan och massa sånt :D ropade på mamma hela tiden, och blev jätte åksjuk, så jag fick sätta mig längst fram, sen när vi var framme dit vi skulle, då var det jättefint ! det var som ett slott, man fick ta hur mkt mat man ville, och det var dans och shower, och man fick rida kamel gratis, och det gjorde jag, det var jätteläskigt men kul..!och jag gjorde en henna tatuering på handen, det tog bara 30 sekunder, hon var jättesnabb på det :P sen har jag shoppat i världens största shoppingcenter, dubai mall, det fanns skridskorbana där inne, och jag har varit i emerates mall, det var mkt coolare än dubai mall, det fanns en skigbacke, ett akvarium, ett mat ställe, där allt fanns på rad, det var för alla smaker, och det fanns bowling,spel,karuseller, och allt det här finns i ett enda shoppingcenter, haha, hann inte ens kolla i hela, och det fanns allt från gucci, till D&G.  :) just det, det fanns en biosalong inne i köpcentret också !

och på båten fanns det ett litet köpcenter, och 12 våningar, 4 till 12 ;)

berättar mer senare, måste äta frukost nu, hejdå ! <3

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards