lovefaithhope

Alla inlägg den 20 december 2011

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 20 december 2011 16:15

idag har alla 6:or haft fotbollstunering, mitt lag kom 2:a.. inget pris.. men det var kul iaf :)

har mått skit hela dagen, så när jag kom hem tog jag tempen och hade 38.. vill vara frisk till imon, för då ska jag köpa julklappar !! :( och att vi ska till universeum med klassen imon ;)

pappa och alicia är och köper julegran, och mamma är i stan och shoppar, undrar vad hon köper.. hihihih ^.^

nu kommer lite bilder från i söndags, pepparkaks huset och sånt, och senare ikväll elr imon kommer bild på mig idag som bebis ;*


pepparkakshuuus !<3        


HEJDÅ!/ISABELLE <3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 20 december 2011 13:01

Nu är de jul lov :D

vi slutade halv 12 idag. Eller vi hade inga letioner vi fikade och så. Sen så hade vi ju sovmorgon också, till halv 10 ;)

´ÄÄÄÄÄNTLIGEN så är man ledig :D hahaha.

Men stackars isabelle slutar på torsdag. Fast dom börjar senare än oss. Vi börjar den 10 januari, på en tisdag. Det känns jätte lång tid, fast det är ju bara 3 veckor ändå.. Nu ska jag äta snart sen ska jag till stan men mamma o brorsan och vi ska möta mammas kompis och hennes 2 döttrar som har julklappar till oss :) Jag älskar julklappar!! hihi ♥

Jul stämningen är på topp här

Här är vår lilla julgran hos mamma. Hos pappa har vi en vanlig


  

   

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 20 december 2011 06:54

hallou..

just nu sitter jag och äter två rostade mackor, med ost på, och ett glas mjöööööölk :D är jättehungrig...

men iaf.. idag är det fotbolls tunering!! och mitt lag ska klä ut sig, men bilder kommer efter skolan, vill inte avslöja vad vi ska vara nu..:)

på onsdag ska jag celina och nomie åka till stan och shoppa.. igentligen kommer vi köpa julklappar.. men jag kommer bara köpa till mig själv och slå in.. och en dagbok till alicia, tror jag.

nu måste jag verkligen göra iordning mej, bussen kommer om typ 10 min -.- <3

byeee /isabelle <3

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards