lovefaithhope

Alla inlägg den 15 december 2011

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 15 december 2011 20:07

hejsan svejsan !

idag har jag varit hos emilia, vi hade jättekuul ! vi pysslade, åt tacos, gjorde drinkar och sånt :D

sen gick jag hem, och nu sitter jag här, och hela min familj vill sova, så får väll också gå och lägga mig, fast jag vill också gå och lägga mig igentligen... i Dubai är kl 11.. -.-

men aja, puss, hejdå ! /isabelle <3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 15 december 2011 17:16

Hej läsare! Hinner inte bloggar så mke nu, ska till träningen ;)Men bloggar kanske senare ..om jag hinner./Celina ♥

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 15 december 2011 11:26

Nu sitter jag i skolan i klassrummet, och kan nästan allt tror jag, aja hejdå!/ isabelle <3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 15 december 2011 06:24

heej !

jag vaknade klockan halv 6 idag, fråga mig inte varför.. och sen gick jag och duschade.

så nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra, så jag gör ett inlägg :) jag glömde säga att jag var på bio med klassen igår, på tintin haha, den va rolig ;) och idag så ska jag till skolan igen som vanligt, jag kommer ha matteprov -.-

och efter skolan då ska jag vara med emilia, vi ska gå hem till henne, och det ska bli jätteskoj :)

och på fredag ska jag till stan. Och på lördag är det "lilla julafton" ska träffa hela min släkt, på pappas sida, haha, det ska bli jättekul :D och på söndag ska jag mamma pappa och Alicia köpa julegran, och baka pepparkaks hus och pynta julegranen, och fixa i huset :)

just det, här får ni något att tänka på, kommentera om ni kan den, vad får man om man blandar en lärare med en vampyr ? :)

funkar inte att ladda upp bilden jag tänkte visa er :(

försöker senare ! :)

hejdååå/isabelle <3



Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards