lovefaithhope

Alla inlägg den 21 december 2011

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 21 december 2011 22:01

Hejsan, Jaao nu är man hemma från stan :) Det var skit kul ! jag handlade bara julklappar, inget till mig själv. Sen åt vi på buffe' sak. Och ja, de va iaf jätte kul :D


Har precis slagit in alla julklappar.

 



Haha, inte världens bästa på att slå in klappar men .. ;)




Så köpte jag en tröja i går som ja länge velat ha fast i en annan färg. Fast grå var oxå snyggt

Här är den

 

Gina tricot, ca:- 149


 






ska sitta uppe en stund till. Sen ska ja sova, så godnatt sålänge <3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 21 december 2011 09:28

God morgon alla bloggläsare.. Ja vaknade tidigt av att min lillebror hade tv:n på.

Är skit trött men kan inte somna om.. iaf, idag ska jag till stan med nomie och isabelle. Vi ska handla julklappar !;)

Har ite hunnit de än. Är alltid sen med sånt haha. Men nu ska ja vänta tills min styvpappa vaknat så ska ja äta frukost.

Nu sitter jag och dricker min goda varm o'boy (stavning)

På julen dricker jag alltid detta, så gott !♥

 


Kram, uppdaterar mera sen idag ♥   


Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 21 december 2011 07:15

tjabba tjena hallå !

snabbt inlägg, äter frukost, om en kvart ska jag ta bussen.. men idag ska min klass till universeum ! :D <3

aja, hejdå / isabelle <3  

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards