lovefaithhope

Alla inlägg under februari 2012

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 29 februari 2012 16:24

hejhej!

har jäääääätte ont i huvudet, en liten hjärnskakning.. idag på gympan så typ skulle man springa fram och tllbaka och sätta sig, och när jag satte mig så kom det en jätte konstig kille i min klass som ramlade på mig och knäade mig rakt i huvudet :( har skitont, och är yr, hoppas det går över tills imon, för då ska vi åka skridskor :D

 

/ISABELLE <3

heej, rolig dag idag !:D förutom en liten jobbig sak.. men annars var det en toppen dag(y)

vädret är också perfekt, sommaren är på väg. den här sommaren kommer bli bra känns de som, hihi älskar sommaren.

lite senare idag så ska jag, jonathan o mamma till nån kina resturang. mamma fyller år idag så vi ska typ fira henne.

nu så äter jag världens godaste kakor:o

     

puss/celina

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 29 februari 2012 06:34

godmorgon...

orkar inte blogga.. men jag försöker så gott jag kan.

imorgon ska jag åka skridskor med klassen, det ska väl bli kul. Igår så hade vi nationella prov, det var muntliga, och det kändes faktiskt väldigt bra :)

kolla på dom ! folk säger att ingen är perfekt.. hahaha, kolla på justin bieber.. jaden smith och one direction ! :D

dom är helt perfekta !! ÄLSKAR DOM <3

    //isabelle <3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 27 februari 2012 19:54

här kommer lite bilder från helgen, som jag sa att ja skulle lägga ut :D


    

   

   


vi åt på jensen's, världens godaste mat har dom där!:D

//celina 

<3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 27 februari 2012 19:15


  

 //isabelle <3

 

...

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 27 februari 2012 16:26

hej !det var länge  sen.. jag har bloggat dåligt i helgen, men det pga att ja har haft fullt upp o inte hunnit..

fast ändå har vi haft ganska många unika besökare än vad vi brukar ha;) så ni är bäst sötisar som läser våran blogg, hihi<33

nu så sitter jag och kollar på mtv och har datan i knät;) snart så ska jag äta, sen blir de duscha och så..

uppdaterar sen med bilder från helgen

   

/celina♥

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 27 februari 2012 16:21

hej !

gjort ett länk byte med tre andra tjejer vid namn Filippa, Frida och Isabelle, jättefin blogg tycker jag ! värt att läsa den ! för att komma till bloggen så klickar du på bilden !

  //isabelle <3

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards