lovefaithhope

Alla inlägg den 7 februari 2012

hejhej !

idag så har vi varit på backaplan, det var jätteroligt, jag tog med mig 600 och celina tog med sig 1200 ..:o

hihi, men jag köpte två par byxor och en tröja till min mamma,

och jag celina köpte en rosa mjukiskofta och rosa mjukis byxor och örhängen och tuggumi .

här kommer bilder på isabelles saker :)

     

   denna fina ponchon (stavning) köpte jag min söta lilla mamma, det är även mamma som har på sig den, och vet ni vad, det var rea så den kostade 149 från 500 :O skitbra pris tycker jag :) och hon älskade den, hon blev jätteglad, så det var ju bra :) <3


här kmr celinas bilder :)

   

och här är en bild på oss två.. skämt bild typ men men .. :P

  hihihi.. //isabelle&celina <3

hejhej, nu ska jag dra till skolan.. jajja, här kommer en bild på min tredje man.. är gift med justin bieber och jaden smith också, och zayn malik nu :P

  /Isabelle <3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 7 februari 2012 06:42

hejhéj

vi har inte haft tid till att blogga.

igår så pluggade vi inför våra nationella prov som vi har på onsdag, alltså imorgon. Och sen så åkte vi och tränade på pappas fotbollsklubb, marieholms boik :) det var jättekul, alltså dom har ett sånt där rum med träningssaker, typ en rodd, en cross trainer, och en pilates boll, tyngdlyftning, yoga och sånt, det var superduper kuligt :D vi körde så här 10 minuter på varje station, och sen så va vi typ där i 2 timmar ;) sen kom vi hem och då pluggade vi mera, och så var det en jättebra film på tv, så den kollade vi också på, sen vid halv 9 gick jag hem, och då fixade jag iordning mig och sen vid 9 gick jag upp och kollade på en ny tv serie som går på kanal 1, den heter 30 grader i februari :) den var faktiskt bra. just det, igår så åt jag blåbär med mjölk, till både frukost och kvällsmat :P mmmmmmmmm, det är såå gott !

här kmr bild på mina blåbäris.

  //isabelle <3

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards