lovefaithhope

Alla inlägg den 4 februari 2012

.

 jag älskar kramar! /isabelle  <3

 
Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 4 februari 2012 13:00

hejhej.

idag ska jag på kalas hos min lilla kusin som har fyllt 2 år :)

det kommer bli jätteroligt, mina andra kusiner filip och emma och linus kommer också vara där, och mormor och morfar, moster, och mina morbröder :)  här kommer det en liten bild på lilla Ida :) här var hon bara några månader.

  //isabelle <3

god morgon:D

Ledsen för att ja ite uppdaterade igår, men jag mådde inte så bra när jag kom hem. Sen så träffade ja isabelle på busshåll platsen. Så gick ja hem till henne. Vi skulle ju igentligen åka till starbucks men alicia och frida hade redan åkt efter skolan..så vi var hemma hos mig iställetoch bara gjorde ingenting:)

Idag ska jag t Ikea med mamma;) Vi ska flytta till en 4a ist för vår lilla 3a.. det e på samma gata typ så det är bra.

vi ska kolla på nytt kök och sånt.


aja, nu ska jag fixa mig. Föresten, vad tycker ni? Ska jag ha mitt vanliga hår eller platta håret :D

 

Puss !/Celina

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 4 februari 2012 09:10

jag ska på bilresa i sommar !! :D

vi ska åka runt i europa och sånt, hälsa på släktingar och massa kul :D iiiiiih, så glad :DDDD

alltså.. allt är inte helt säkert än, men jag tror det, för vi har bestämt detta i några månader nu, så hoppas !

här kmr bilder vart jag ska åka :D

 //isabelle <3 

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards