lovefaithhope

Alla inlägg den 18 februari 2012

fick en blåbärsmuffin av mamma förut ! :D

 

//isabelle <3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 18 februari 2012 16:41

heej !

ikväll ska jag och familjen göra tacos och kolla på melodifestivalen :D kuligt kuligt.

   

//isabelle <3

heeeeej !

en lugn dag idag.. ska kanske fråga min kompis om hon vill hitta på något..inte vet jag ;)

men igår så var ju cissi här, för pappa och mina två fastrar hade fixat biljetter till lisebergsteatern, och middag och skoj inne där :) så pappa hämtade dom vid halv 11, sen så frågade pappa om dom ville komma hit, och det ville dom såklart, så dom satt alla 4 här hemma och drack vin och hade trevligt.. jag och alicia kollade på Breaking dawn, frida var så snäll som laddade ner den till oss :D hihi. taylors kropp, omajgad !  men just nu så sitter jag och lyssnar på Ulrik Munther- Soldiers :) har den faktiskt på mobilen, hihi, det fanns redan dagen efter på min nedladdningssak på mobilen..

ändå om den inte får det.. så fanns den ändå :D och David Lindgren- Shout it out. ÄLSKAR ULRIK !

  //Isabelle <3

hej!

igår så passade jag lilla cissi, hon löpte så hon var ganska så sur :( men det var kul iaf. För er som inte vet vem cissi är så är det min farmor och farfars lilla hund ;)

  //isabelle <3

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards