lovefaithhope

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 16 februari 2012 22:45

heej.nu sitter jag med min mys dress och kollar film helt själv..alla sover:D

Det finns inget bra på tv. men vet inte alls vad mer ja ska skriva just nu..vi hörs imorgon, ska sitta upp en stund till.

puss!♥

 

en snö-sten gubbe som jag och isabelle har gjort,haah;D har lite bildbrist/celina<3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 16 februari 2012 20:42

hejhej !!

imorgon så ska jag gå till mitt gamla dagis, mamma ska jobba där imorgon, hon är ju kock på min skola, så hon ska jobba där bara för imorgon ;) ska bli jättekul att få träffa alla gamla dagis fröknar, och kolla hur det ser ut nu ! :D

jag gick på skogsängvägen, även celina gick på samma dagis som mig ;) hittade ingen bild på mitt dagis.. men det är iaf gult :) <3 //isabelle <3

  

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 16 februari 2012 09:28

godmorgon !

inatt så har celina sovit hos mig, men hon sover fortfarande.. vågar inte väcka henne :( hon kan göra vad som helst när hon är trött, hon kan till och med slå till mig, hahaha. Men nu ska jag göra pannkakor :D hejdå !

  

//isabelle <3

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards