lovefaithhope

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 2 februari 2012 19:57

det här är saker som jag kanske ska köpa :) allt från gina tricot ;)


          //isabelle<3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 2 februari 2012 19:24

hejsan svejsan alla ! :D

idag har jag varit i skolan.. och sen så hade jag golfträning, det var superduper kuul !

jag,yuki, david och oscar skrattade typ hela lektionen, fast vi spelade ju såklart golf också, men vi skrattade åt en sak som oscar hade på sin iphone, man typ kunde sätta ett konstigt förstorningsglas på kameran, haha, så man typ blev rund :P hahah, gud vad jag skrattade :D och sen så var det 20 minuter kvar av lektionen, och det var iiiiiiiiiiiskallt ute..

så johan våran tränare, han sa att vi fick gå in, så jag och david sprang in för att få ta fåtöljerna, haha, men så fanns det bara en ledig... så hann david först :( så jag fick stå, haha. Sen så åkte jag och pappa hem, och då åt vi en gryta som mamma och pappa har gjort ända sen igår :o dom typ sa att den skulle stå i 4 timmar, och sen idag skulle den stå i typ 2 timmar, haha, men den var iaf jättegod ! :)

just det, idag så tog pappa alla fotona från våran gamla dator till denna vi har nu :) men det blir ingen bild idag.. för det går inte att ladda upp.. asså mitt internet har damp, så måste göra allt så fort som möjligt, och det funkar inte att ladda upp :( men kanske senare ikväll... <3

//isabelle :) <3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 2 februari 2012 16:22

Heeej! träning snart.. Kom på att vi har matteprov imorgon och jag kommer inte hinna träna nånting. Har min matte bok i skolan (så smart jag är) och så kommer jag hem sent efter träningen, då kommer jag inte orka plugga..

Men får hoppas att de går bra ändå ! Sen så har vi ju nationella prov i svenska på onsdag..:( Hatar skolan.......!!

jaja, nu måste jag byta om och kolla när bussen går ;)



 

 

outfit i onsdags. Puss !

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards