lovefaithhope

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 13 februari 2012 23:30

suttit och kollat kläder.. det här vill jag också ha, godnatt ! /isabelle

 

hejhej !

har varit och tränat på pappas fotbollsklubb, med alicia och frida, celina orkade inte åka med, haha :P men haha, det var jätteroligt, jag och frida dansade zumba till rolig musik, hihi :) alltså tjejer.. förstå bara detta nu, lugnt och fint.. dom här killarna är mina, och ingen annans ! <33333

      /isabelle <333

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 13 februari 2012 11:54

hejsan !

idag så ska isabelles syster Alicia sminka oss som modeller, hihihi, men frida skulle också varit med.. och det hade hon bestämt med oss, men hon åkte ist till stan med sin kompis .. ! :( men hon kmr senare isf. jaja, hejdå !

bjuder på en bild på min och isabelles älskling !!

  //celina ! <3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 13 februari 2012 00:10

hejhej !

idag har dagen varit superbra !

förlåt om jag inte bloggade igår.. men jag min familj åkte till några kompisar och sov över, så hade inte tid till att blogga tyvär.. :( men bloggar nu iaf ! Igår så kollade jag på melodifestivalen, jag älskade ulrik och david ! dom va  bäst ! såg ni inte hur snygga dom var eller? david var ju skit snygg ! hihihi, think i'm in love.. <3 jaja, men idag så har jag, celina, alicia (min syster) och frida varit och köpt ben&jerry's, vi köpte varsinn, jag köpte new york super fudge chunk, och celina köpte strawberry cheesecake :) muuuuuuums ! <3 sen när vi kom hem så såg vi en jääääättefin solnedgång utanför våra hus, det var typ roooosa och orange ! sen gick vi hem till celina och kollade på film, den hette typ crazy, stupid, love, tror jag ;) den var jättebra, sen gick alicia och frida hem och frida sover över hos alicia, så jag sover hos celina ist :D här kommer bilder från idag, elr jaa, tre st.. :P <3

  //isabelle <3

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards