lovefaithhope

Alla inlägg under februari 2012

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 2 februari 2012 16:22

Heeej! träning snart.. Kom på att vi har matteprov imorgon och jag kommer inte hinna träna nånting. Har min matte bok i skolan (så smart jag är) och så kommer jag hem sent efter träningen, då kommer jag inte orka plugga..

Men får hoppas att de går bra ändå ! Sen så har vi ju nationella prov i svenska på onsdag..:( Hatar skolan.......!!

jaja, nu måste jag byta om och kolla när bussen går ;)



 

 

outfit i onsdags. Puss !

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 1 februari 2012 18:45

  hejhej. Har precis kommit hem från backa plan.. Mamma tvingade mig att följa med. Vi skulle till djur affären och köpa fågel frön. Så märkte jag att ja hade pengar i fickan, så gick in på kicks och köpte

 

värme skyddande hårspray, behövde verkligen! min är slut


 

3 st ansiktsmasker. 20 kr styck :) jätte bra pris tycker jag. och så var det köp 3 betala för 2 :D


aja, nu ska jag hoppa in i duschen. Puss /celina♥

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 1 februari 2012 16:35

hejhej !

har prov imon, så det är bara att börja plugga !

det är matteprov i geometri.. våran klass är helt efter, alla är typ ett kapitel före oss.. :P

men jajaajajajaja, hejdå, puss / isabelle <3

Min fågel pepsi fyller år idag:) Han blir 3 år, så grattis gubben<33

/Celina


 
Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 1 februari 2012 08:47

Hejsan ! Är i skolan nu, vi har eget arbete :) så vi har inga lärare nu därför passar jag på att blogga.Vi kommer även att sluta tidigare idag :D Jag vet inte hur man lägger in bilder när man bloggar från mobilen så det blir ingen bild nu. Men puss skriver mer sen<3

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards