lovefaithhope

Alla inlägg den 2 december 2011

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 2 december 2011 21:35

Sitter o kollar på idol :-) ska rösta på moa, synd bara att ja har 00,37 kr på min mobil :-(..Men ska nog lägga mig efter idol. Är skit trött.Ska upp tidigt imorgon oxå. Ska på konståkningen kl 11. Så måste upp 9. Fast hinner nog inte blogga imorn.Puss, godnatt så länge <33 /celina ♥

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 2 december 2011 13:57

hej ! vilken långsam dag ida asså... även vi slutade ett så var det så segt:(

Föresten, kunde inte blogga imårse för jag hade typ glömt lösenordet och skickade ett nytt lösen till isabells email, och ja kan inte hennes lösen till den så som tur var ringde isabelle då och så fixa de sig ;) hehe


Men nu så ska jag nog inte göra nånting specielt. Kanske ska vara med nomie men hon hade feber.. Så om inte hon kan ska jag nog bara slappa ida ;)

Sen ikväll ska vi äta tacos !!:D mmmm ..


Dagens klädval:



 


Svarta tights, från Gina tricot ca 99

Vitt linne (hade på bilden imårse grått men bytte sen) Gina tricot 99

En tröja som ja inte minns var ja köpte den eller hur mke den kosta.


Puuss//Celina


Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards