lovefaithhope

Alla inlägg den 19 december 2011

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 19 december 2011 15:00

haha, hejsan !

idag har vi haft musik, sen lekte vi på engelskan, typ heta stolen elr nåt, och sen kollade vi film, och sen kollade vi film på spanskan ;) och nu är jag hemma.. och ska åka till backaplan sen, ska köpa några saker, och så ska jag lämna ett par tajts hos nomie..och hämta min kudde :)

Idag ska vi äta hamburgare, (egna) till middag :D pappa kom nyss hem med grönsaker, och bröd och kött ;)

just det, det är 5 dagar kvar till julafton ! :D läääääängtar sjukt mycket, ska få träffa min kusin som bor i holland, har saknat henne jättemycket, och hon kommr med sin kille också som jag aldrig har träffat, och när jag ändå pratar om jul, så kan jag ju berätta om min jul, först pratar vi lite och har lite kul, och sen kollar vi på kalle anka, och sen är det dags för middag, sen efterrätt och sen kommer tomten, och sen öppnar vi alla paketen, hihii, hur gör ni på eran julafton ? ^^ <3


hejdå, puss /isabelle <3

(julbilderna från igår kommer senare) :) <3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 19 december 2011 07:47

Hej! idag är  de den 19 december, 5 dar kvar till julafton !!:d

och på tisdag blir de ¨sista dagen i skolan ;)  Ja fundera på att inte gå till skolan idag, men eftersom det bara är några dar kvar och att vi har prov idag så måste jag. Har skit ont i halsen :(


Men nu måste ja dra snart, här kommer iaf dagens outfilt



 

och en liten tomte som jag fick av nomie igår på lisseberg  :D

 

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 19 december 2011 07:23

Nu har vi fixat en ny design och header, elr, celina fixade headern, och jag designen ;)

idag börjar jag klockan 09.40, och ska till skolan som vanligt..vi ska få tillbaka våra prov i matten idag :O usch, hoppas jag får många rätt, iaf mer än 15, annars får jag inte vara med kompisar på hela vårterminen..socialt av pappa..

nu ska jag snart äta frukost, och sen fixa mej :) heejdå ! :) /isabelle <3

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards