lovefaithhope

Alla inlägg under december 2011

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 18 december 2011 20:48

bilder från kryssningen, och alla länder vi var i ;)

                                                                                   //isabelle <3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 18 december 2011 19:41

Hejsan ! jag o isabelle håller och ladda upp alla bilder. De här blir bara ett litet koort inlägg, de kommer ett till inlägg snart när alla 151 bilder är uppladdade .. Men vet att det har varit dålig uppdatering. Men det kommer bli bättre!!<3

kkram   celina! och isabelle ..  

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 17 december 2011 14:18

haha, hejsan !

är med släkten i skolan på lilla julafton nu, ska äta god mat, och ha kul ! ;) haha, hejdå ! /isabelle <3

hejhej, jag och isabelle ska till nomie snart. Vi ska sova där :D Ska bli kul !


Idag i skolan har de inte hänt nåt typ. Fast vi slutade 1:D

Sen så kom isabele över och så var vi i hennes skola och hjälpte till med en sak..


föresten när ja var i stan med nomie och isabelle köpte ja denna tröjan



 

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 16 december 2011 07:08

hejsan !

sitter vid köksbordet och äter frukost, en macka. Idag fick jag inte åka till stan av mamma, för vi ska typ fixa i skolan tills imon på lilla julafton. och vi ska köpa våran gran idag ;) senare kanske jag skulle sova över hos nomie, med celina också:D men nu måste jag fixa mitt hår, haha, hejdå ! :)

/isabelle <3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 15 december 2011 20:07

hejsan svejsan !

idag har jag varit hos emilia, vi hade jättekuul ! vi pysslade, åt tacos, gjorde drinkar och sånt :D

sen gick jag hem, och nu sitter jag här, och hela min familj vill sova, så får väll också gå och lägga mig, fast jag vill också gå och lägga mig igentligen... i Dubai är kl 11.. -.-

men aja, puss, hejdå ! /isabelle <3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 15 december 2011 17:16

Hej läsare! Hinner inte bloggar så mke nu, ska till träningen ;)Men bloggar kanske senare ..om jag hinner./Celina ♥

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 15 december 2011 11:26

Nu sitter jag i skolan i klassrummet, och kan nästan allt tror jag, aja hejdå!/ isabelle <3

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards