lovefaithhope

Alla inlägg under december 2011

:D

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 9 december 2011 13:50

shoobre <3

Har precis kommit hem från stormen !:o

omg, vad de blåseer asså!!

I skolan såg vi på film en timma. Vi fick ta med oss chips och saft :D vi brukar inte få det men alla andra fick de så nu fick vi. och så slutade vi ett, så de var en bra dag.

 Senare kommer nomie. Hon ska sova hos mig :) Vi ska typ ha filmkväll eller nåt. Igentligen skulle vi på bio men det är billigare och lika kul att kolla film hemma ;)♥

Så ja.. bloggar mera ikväll säkert.


 



Idag slutade vi 3 ... jätte sent tycker jag.

Iaf, igår hade jag ju träning till halv 9. Det gick väll bra, men var tväär trött när ja skulle åka hem. Ska träna idag igen :o I skolan hände inget speciellt typ. Eller jo! vi hade  slöjd :D

jag gjorde en sak till mamma i julklapp:


   



Här kommer lite fler bilder från idag



 

Lussekatt ♥



 

 

Just det !, köpte den där tröjan som jag sa att ja skulle köpa :D snygg va ?;)<3


  



 

Jag och anja idag i skolan♥♥



Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 7 december 2011 14:56

Hallou :D

har träning så ska åka snar. Kommer hem vid halv 9 så kommer nog inte orka blogga mer då..

Det här blir ett kort tråkigt .. inlägg..


   

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 6 december 2011 20:42

hejhej. Ja.. har haft välidgt dålig uppdatering nu.. men denna vecka somsakt hinner ja inte uppdatera lika ofta.


Imorgon har jag träning, hinner nog blogga när ja kommer hem. Slutar halv 2. Så är hemma lite efter 2 typ.

Nu ska jag äta mina uuuunderbart goda chokladkakor ! ;)♥ igentligen skulle ja sluta med sötsaker på vardagar. Men indag är det finlands nationaldag så mamma ville fira det (mamma kommer från finland).

Föresten tror inte isabelle hinner blogga där nere i dubai, men hon gör de såklart när hon kommer hem igen. Saknar henne... ♥ hon kommer hem på söndag, eller så var de måndag.


Bjuder på en bild


  



Var för nån vecka sen, ganska suddig.




Pusspuss//celina




Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 4 december 2011 16:16

Hejheej !

Vaknade typ 10 idag, sen har ja städat lite och så... bara vart hemma och vilat upp mig inför nästa vecka. Då blir de fullt upp.. Kanske inte kommer hinna blogga lika ofta men ska försöka :) Nu ska ja snart hoppa i badekaret, de va jätte länge sen ja bada ;) Hiiihih    


Här är iaf dagens oufilt :



 


Bara mjukis byxor och tröja från Gina 99 kr.


Pusshej     

Gina har så sjuukt snygga kläder !!<33

Här är lite som ja ska köpa, eller iaf vill ha ;)




     



Den första ska jag nog köpa redan nästa vecka :D


Nu ska jag se tv. Sen lägger ja mig..


//celina

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 3 december 2011 14:12

Jaa nu är det den 3 december. Missade julkalandern i mårse:(


Som ja sa åkte jag till träningen. Sen när ja väl var där så mamma att den var inställd !

Fast ikväll är de iaf träning igen så den måste ja gå på. Nu, snart ska vi få gäster hem.. Mer har jag inte att säga...


Dagens klädval:


    Bara vanliga tränings kläder. Orka inte byta om.


Men pusshej

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 2 december 2011 21:35

Sitter o kollar på idol :-) ska rösta på moa, synd bara att ja har 00,37 kr på min mobil :-(..Men ska nog lägga mig efter idol. Är skit trött.Ska upp tidigt imorgon oxå. Ska på konståkningen kl 11. Så måste upp 9. Fast hinner nog inte blogga imorn.Puss, godnatt så länge <33 /celina ♥

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards