lovefaithhope

Alla inlägg under januari 2012

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 23 januari 2012 06:54

hejhej alla läsare !

idag börjar jag klockan 09.40 :D eller det gör jag faktiskt varje måndag, menmen.

hoppas att det blir en rolig dag idag i skolan :D här kommer en bild på mig och min syster, :)  


puss /isabelle <3 

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 22 januari 2012 19:25

heeej ! Idag har jag och isabelle vart i frölunda torg som isabelle sa. Det är as stort där !;)Vi hade jätte kul, Fanns massa affärer som ja inte äns visste fanns. Men jag köpte inte mycket, bara en tröja. Eftersom jag shoppade ju igår med mamma..

vet att ja inte bloggade igår men orkade inte. Vet inte mer vad jag ska skriva nu men här är det jag köpte


tröjan jag köpte idag, 99 kr på hm

 

Svarta jeans, mörka jeans och svart linne allt från gina

 

och en mascara från kicks 179 kr   




De var det! puss♥ /celina

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 22 januari 2012 18:41

hej!

idag har jag vart med Celina på frölunda torg :D vi hade det världsbäst ! jag har alltid roligast med henne <3

hihihi, jag köpte en kofa från cubus, mörkblå. ska snart äta så detta blir ett snabbt inlägg.. när vi kom hem så gick vi hem till celinas pappa, och hon har ju fått en ny säng, den var suuuuuupppppppppeeeeeeer stor ! det var en dubbelsäng :D hon började nästan gråta så glad hon blev, haha..:P men jaja, här kommer en bild på koftan :)/isabelle<3   btw; köpte inte byxorna :)

 

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 21 januari 2012 19:36

hejhej !

idag har det varit super duper roligt !

först vaknade allihopa samtidigt klockan 8... :/ alicia skulle till konfan i kyrkan i 6 timmar... hahaha, och jag och pappa skulle åka iväg och besiktiga bilen.. hade inget för mig. sen åkte vi och spelade på v75, och jag fick en triss lott som jag vann på, så jag tog en ny, och den vann jag också på så ja tog en ny, och sen en gång till... men sen var turen slut.

hihihi, sen åkte vi hem, och då var klockan 10, och det gick en jätte bra film på tv som hette the thoot fairy,hahah den var jätterolig..det var inte tecknat. sen var klockan helt plötsligt 11.15, och så skulle jag pappa och mamma åka till ett ställe som heter inne svingen ! det är ett ställe där det finns stora båd, och så är det en stor duk på väggen, så slår man mot väggen så fortsätter bollen, det var skit coolt :D vi var där i två timmar,när vi kom ut från inne svingen s var det helt vitt ute :o,sen åkte vi hem, och då skottade jag bort all snö från våran ytterdörr, och en väg runt gården och till parkeringen, så duktig är jag ! :) sen blev det kväll, haha.

och igår var jag i tråkiga skolan, men efter skolan åkte jag och mamma till ikea, vi tog en fika och kollade runt lite, så jag fick en ny lampa till mitt rum, alltså en sådan som står på fönsterbrädan ;) sen åkte vi och handlade, då träffade mamma sin bästa kompis, och hennes barn, som då är en av mina bästa kompisar :) och när jag var där fick jag vigo beauty, hahahah, bara för att prova :P jaja, här kommer bilder från igår :) just det, vi hade hemkunskap igår, vi bakade scones..

mina och sofias scones ! :D

   

      //isabelle <3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 21 januari 2012 10:14

God morgon! Igår kväll tänkte jag göra ett inlägg men somnade framför tv:en. Typ vid 11 :o brukar inte lägga migg såå tidigt på en fredag, men var verkligen skiit trött.  Nu har jag precis ätit frukost och sen ska jag och mamma till bp (backa plan) och skulle köpa nya jeans för mina barnbidrags pengar som jag fick igår :D måste verkligen ha nya jeans !! har typ två par som jag använder..Efter det ska jag till träningen. Sen åker hela familjen till kina resturangen ;) Så bloggar mera senare. 


detta åt jag till frukost 

 

en jätte god cheescake (stavning) Min styvpappa älskar att baka, bra för mig jag älskar ju sötsaker

                                                  

            Puss! /Celina

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 20 januari 2012 15:17

hej, äntligen fredag :D

Har precis kommit hem. Efter skolan gick jag till pappa och skulle kolla min nya säng, fast den hade inte kommit än.. jupp ska få en ny säng. Tror den var160 cm eller ngt :)

I skolan hade vi ingen lång dag. Slutade ett (y). dom sista timmarna såg vi en film som hette zombie land typ. Inte sådär världens bästa film men.. och nu ska jag bara sitta har framför datorn. och ikväll bli det fredags mys då ♥:)


Såhär såg jag ut idag:

 

Jeans, tröja. Båda från gina.

 

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 19 januari 2012 16:08

hejhej !

idag har jag varit i skolan.

väldigt kul idag faktiskt ;)

efter skolan så gick jag hem med syrran och frida.. och sen gjorde jag läxor och nu sitter jag här och bloggar..

men celina har typ inte bloggat på hundra år... hahahaa, men måste dra, ska till emilia nu :D hejdå ! /isabelle <3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 18 januari 2012 18:02

hahahha, hejsan !

idag har jag varit i skolan, det var jättetråkigt.. -.-'

efter skolan gick jag hem, och då satt mamma och pappa och kollade på hus... :O och då blev jag heeeelt skräckslagen.. jag vill ju inte flytta, dom kollade på hus i guldheden och sånt, men jag tänker inte flytta, haha, så jag frågade varför dom kollade... så sa dom att vi inte skulle flytta, dom ville bara se hur mycket det kostade.. hahahaha, jag tänkte bara.....yeeeeeeeeees ! hahah :P efter det snackade jag lite med celina, hon skulle berätta något jättepinsamt, och det var verkligen jättepinsamt, hahahaha. sen åkte mamma och pappa och jag och handlade mat, sen kom jag hem och nu sitter jag här, och nu måste jag gå, för jag ska röja ut mitt rum, det är säkert 10 cm tjockt lager damm under min säng... mysigt mysigt.. jaja, hejdå ! /isabelle <3

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards