lovefaithhope

Alla inlägg den 17 januari 2012

.

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 17 januari 2012 20:55

hejhej !

visste inte vad jag skulle skriva som rubrik... men idag har jag varit i skolan, hade glömt min mattepärm, så jag och mina kompisar åkte hem och hämtade den hos mig, och sen var det bara 15 minuter kvar tills vi började, och bussen skulle komma om typ 7 min, så vi kutade ner till skolan, och vi hann som tur var, haha.

efter skolan kom jag hem, och jag gjorde lite läxa och sånt, och sen kom mamma och pappa hem, och så lagade dom middag, och sen frågade pappa och vi ville åka till hgc, det är ett golfställe där man kan vintergolfa, det finns typ värme fläktar som värmer en när man står och slår... haha :P så hela familjen åkte iväg och slog lite, sen kom vi hem och nu sitter jag här :) aja, vi ses ! hejdå /isabelle <3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 17 januari 2012 16:32

Hejsan. Idag slutade vi ett, vilket var skönt. Sen så tvingade min styvpappa mig att åka iväg och köpa mjölk. Så påväg hem tappade jag hela mjölkpaketet över mig själv på cykeln :o Fast som tur var slapp jag åka igen till affären. Men nu jag äta maat


Det var länge sen jag visade dagens outfilt så här kommer den'


 

Hade inte detta i skolan för jag var ju tvungen och byta om pga att ja spillde mjölk över hela mig..


pusshej ♥/celina

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards