lovefaithhope

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 14 januari 2012 10:10

hej :)

igår var jag på skolan, och efter skolan så hämtade pappa mig, så åkte vi och golfade på albatross.

jag hade jättekul, vi skulle gått ut på den stora banan, men dom är så långa så jag ville inte, så vi gick till eaglekorten, den lilla banan, på första hålet slog jag ut jääääääättte långt, ända bort till green (där flaggan är) så där gjorde jag en 3a :D  sen spelade vi alla 9 hål, sen åkte vi hem och då åt jag middag och sen kollade celina på en film med mig hemmma hos mig, vi kollade på irene huss jagat vittne, en ny film som även utspelades i backa och göteborg :) rekomenderar alla irene huss filmer för er som gillar spänning och action :)

efter det var kl 9, så celina gick hem. :) så kollade lite tv och sen somnade jag vid 10, eftersom att idag skulle jag gå upp kl 5, för min farmor och farfar ska åka till gran canaria :) så åkte till landvetter och lämnade dom, och sen åkte vi hem, och idag ska jag vara med kompisar, kuligt kuligt :D och jag kanske ska ta hål i öronen idag, har inte det för det hände en sak när jag var 6 år, jag fick in ploppen som sitter bakom örhänget i örat, så det satt fast inne i skinnet.. så vi fick åka till doktorn, och doktorn sa att jag inte fick ta hål förens jag är 16.. men skit i det, ska göra det nu iaf, ska kanske ta hål där uppe också :D aja, hejdå ! /isabelle <3

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards