lovefaithhope

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 11 januari 2012 17:13

Hejhej !:) Jag vet att uppdateringen har vart sämst, har typ haft en liten blog paus.. fast nu ska jag börja igen somvanligt. Jaja det här blir ett trååååkigt inlägg. Men det kommer roligare ;)/Celina<3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 11 januari 2012 15:44

hejsan !

jag vet att vi inte har bloggat så mycket, men alicia har haft datorn hela tiden, så har inte hunnit, och har inte haft något batteri på mobilen, meeeen celina har en EGEN dator.. haha men hon har visst inte bloggat nåt :( men skit i det, nu ska vi iaf blogga mera.

igår var det första dagen i skolan, det var väl kul, bara det att jag var jävligt förkyld, och det är jag nu också.. denna terminen ska jag göra mina läxor mer ordentligt, och få bättre på prov osv.  haha, hoppas det går bra ..

och idag har det varit jättekul, fint väder och sånt också :) hände myyyyyycket.. pinsamma saker, roliga, konstiga haha.. :D bra start på terminen ! :)

v.5 har vi matteprov, och v.6 har vi nationella prov i svenska.. och sen har vi säkert mass andra prov också, som vanligt.

så nu ska jag göra min matteläxa, sen ska jag träffa celina, sen myyyys med familjen, hoppas jag :P

just det.. glömde säga att vi var hos mina kusiner igår, det var jättekul, min kusin Filip fyllde år i torsdags, så han fick en blåvitt tröja där det stog FILIP och nmr 8 på ryggen, och shorts och strumpor :) sen köpte vi pizza och åt, smarrigt smarrigt:) bild på filip med blåvitttröjan /isabelle

 

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards