lovefaithhope

Alla inlägg under januari 2012

Just nu kollar jag och Celina och Frida och Alicia på film, den heter Monte Carlo :) den är redan bra i början sååå, måste dra nu, hejdå ! /isabelle <3

hejsan !

nu är jag hemma hos celinas pappa, och vi ska snart åka till stan, hon skulle bara köpa lite ansiktsprodukter och så, och sen ska vi hem och ha kul ! just det, hennes pappa har tapetserat hennes rum :D så det är skit snyggt nu ! bild kommer senare idag :) <3/isabelle

hejhej !

har inte bloggat på typ en dag :O

aja, men igår var jag i stan med nomie, köpte inget, men det gjorde hon, hon köpte verkligen jättefina saker ;)

och sen sov hon hos mig, vi hade inget och göra, fast sen spelade vi spel, och kollade film och sånt, sen somnade vi vid halv 1 :) och imorse vaknade vi kl halv 10, sen åt vi frukost och sen gick vi ut och spelade fotboll med jacob och kristoffer..:D  sen gick hon hem, och då städade jag mitt rum, och sen fixade jag mina naglar, och ikväll ska vi få gäster hem hit, och nu sitter jag här och väntar.... dom kommer om ungfär 40 min :)

men nu ska jag dra mig, måste fixa mig såå, hejdå ! <3/isabelle

.

Hej :) dålig uppdatering idag men..jag ska sova hos min gudmor idag ;)Hon har typ ingen data så mobil bloggar just nu.Kommer hem imorgon klockan 6 tror jag. Aja, nu ska vi till torget och köps kyckling :D Puss puss ♥

hejsan !

just nu är jag hemma hos farmor och hennes sambo, Bertil..

jag sitter och kelar med cicci, hunden, och jag ska sova här inatt, ute på öarna :D

fast.. jag saknar mamma jätte mycket, är gaanska mammig..:'( så sitter och tänker på henne, eftersom hon också har ryggskott är det inte så kul för henne, hon har verkligen jääätte ont.. så lider med henne <3

imon ska jag vara hemma med mamma, hon ville tydligen ha mig hemma, såå, då får jag förbli hemma imon <3

här får ni en bild på cicci.. hejdå !<3 /isabelle

  suddig bild..

hejsan !

igår var det nyårsafton, jag hade sjukt kul !

vi kollade på film och sånt, smällde... och sen vid tolvslaget smällde det ordentligt ! haha, killarna smällde en stor icake, SVEA.... och massa andra.. vi åkte hem vid 3, jag gick och la mig vid 4.. och idag vaknade jag klockan halv 1.

och idag vid 3 åkte jag och mamma och köpte sushi, och mc'donalds till alicia :) här kommer en bild på sushin, mums ! :) <3   /isabelle <3

!<3

kolla vad snyyyyyyggt ♥♥


gina tricot är min favorit affär, älskar deras kläder. Som ja säker redan sagt i nåt inlägg men omg, kolla !;)

Jeans behöver jag, så nästa gång jag får mitt barnbidrag kanske ja ska köpa nån av dom två ? vilka ? vad tycker ni?:) eller kanske båda..... haha ^ 

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards