lovefaithhope

Alla inlägg under januari 2012

hejsan hejsan ! :D

här kommer bilder från fotorundan med isabelle :)

         //celina <3





Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 29 januari 2012 10:52

god morgon allihopa !

idag ska celina och jag gå på en fotorunda, vi kanske ska ringa anja&azra också och fråga om dom vill med :) här kmr en bild på mig från igår ;)

  //isabelle

(y)

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 28 januari 2012 23:05

HEEEJ !! Just nu är jag suuuperglaaad:) Vår stastik har verkligen stigit på sistonde!! Det är jätte kul så fortsätt så, hihi


Nu sitter jag och kollar på konståkning på tv. Viktoria helgesson är jätte bra<3 Vet inte mer vad ja ska skriva men uppdaterar mera imorgon


 

Kiira korpi, min stora förebild.


Aja, ´pusshej /celina


hejhej, vi har gjort en ny header och design :D tema: ROSA :D

  //isabelle <3

Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 28 januari 2012 10:40

   Hej! Denna veckan har uppdateringen vart kass. Men det är bara för jag hade ingen data och det är segt att blogga med mobilen. Samma med isabelle.. Nästa vecka kommer ja uppdatera somvanligt :) isabelle sov över idag. Det var kuul<3 Snart ska vi göra iordning oss, sen ska jag till träningen klockan 3 och isabelle ska gå på bio med frida ;)



    


Puss !<3


  


Av isabelle&celina forsberg&linnerblom - 27 januari 2012 06:59

hejhej, vi har inte bloggat på länge nu, men vi har glömt av, haha, men nu blir det snabbt inlägg för jag ska till skolan snart, om en halvtimme, och jag har inte ens fixat mig... men idag ska jag till skolan, och efter skolan så ska jag sova över hos celina i hennes nya stora dubbelsäng !!! :D hejdå, //isabelle <3

heej alla !

idag har jag och celina varit i skolan.. det var kuligt :)

efter skolan så träffades vi och igår hade jag ju lagt upp en status på fb, om 50 gillar så hoppar jag i snön med bikini..

och så var det såklart 50 och mer som gillade.. haha, så jag tog på mig bikini och rullade mig i snön hahah :P

och igår tog jag och celina foton, hihihih lite roliga foton ;) här kmr dom ;)

 


fast... så här borde det igentligen vara..:/



 



puss, /isabelle&celina <3 

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards