lovefaithhope

Alla inlägg under mars 2012

     //isabelle  


hejhej !

idag har jag kollat när min syrra har spelat volleyboll tunering, dom kom 3:a och fick varsinn medalj :D

pappa ska ut med sina kompisar idag, så en av hans kompisar ska sova här, så jag orkar inte vara hemma så jag slog en signal till lille osten celina och frågade om jag fick sova där, och det fick jag :) så det blir övernattning där, bilderna från volleybollen laddar jag upp hemma hos henne, orkar inte just nu... :)

 

//isabelle

hej och godmorgon:)

idag så ska jag inte göra nånting. bara vara hemma och packa flytt lådor-.- inte så kul..

sen så kanske vi ska till chilli och kolla efter en soffa ! dom har ju skit fina soffor där.

men uppdaterar mer sen.

puss/celina

 


<3

//isabelle <3

 

godmorgon !

ni kanske undrar varför jag är uppe såhär tidigt, det är för att min syster ska spela volleyboll tunering, bilder kommer senare under dagen :)

jaja, hade inte tid för att blogga igår, kom nästan försent till skolan.. och efter skolan så frågade min pappa om jag ville gå ut och spela golf i det fina vädret, och det ville jag såklart, det var ju 10+ igår :D

efter det så åkte hela familjen till backaplan och kollade på kläder och så, sen åkte vi in till stan och åt på jensens :)

det fanns en sån där sms tävling, och min syster vann den, det var typ en stor våffla med glass ;)

själv tog jag chokladmousse

     


tog en bild i skolan igår också, det var ju såfint väder, så mina kompisar spelade fotboll och jag solade, hihii

  //isabelle   

låt som fastnat i huvudet..men den är ganska bra, när man lyssnat några gånger. Videon är jätte kul !;)<3

hejsssssan! slutade 2 idag pga att vi har spanksa:( vi var bara 5 stycken idag ! skit tråkigt.. dom andra var på nån fotboll sak så vi var inte alls många idag. idag är de iaf fredag(Y) äntligen.

ikväll blir de mys med familjen, men nu ska jag äta

 

/celina<3

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards