lovefaithhope

Alla inlägg den 28 mars 2012

nu börjar grey's !

bilder från igår kommer imorgon ist !

  //isabelle <3

morning !

igpr var jag och olivia ute och fotade. Det blev riktigt fina bilder, vi tog bara bilder på varandra :)

men dom bilderna kommer idag, för efter skolan så ska jag bara göra lite läxa, och sen ska jag och olivia fixa med bilderna och sånt, så dom kommer senare. Men jag och olivia har gjort ett tränings schema nu, vi ska springa på måndag och tisdag, och på onsdag ska vi springa upp för massa trappor, och göra massa styrketräning :)

på dom andra dagarna vet jag inte, haha vi kom inte så långt igår :P

men nu ska jag fixa mig, hejdå !

saknar dubai otroligt mycket !

  //isabelle <3

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards