lovefaithhope

Alla inlägg den 18 mars 2012

hej, idag var jag och isabelle i stan. vi hade as kul :D

här är bilder från dagen

 

 

vi var på starbucks, det var jätte gott men smakade för mycket kaffe..

 

Vi hittade en affär som hade jeffrey campell !:o sjuukt snygga och bekväma också, dock var priset 1700 eller nåt sånt :/  

     

vi prövade en massa klackskor  haaha

 

jag köpte en ögonfransböjare och en rosa smink borste på gina. köpte också en t-shirt men orkade inte ta bild.

/celina <3

godmorgon sverige !

idag ska jag och celina dra till stan. Sen så ska jag fråga henne om hon vill dra till backavallen vid 14:45 eller va det nu var, för då spelar vardar-hisings backa p12or :) så jag hoppas hon vill det!

egentligen så ska jag få mina pengar på tisdag, då barnbedraget kommer, men jag får nog dom idag hoppas jag :D

om jag nu får dom så ska jag köpa ett par jeans från gina tricot som jag provade förra veckan.

så här ser dom ut!

   dom åt höger ;) //isabelle

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards