lovefaithhope

Alla inlägg den 14 mars 2012

       

   jag tror jag är kär i jeffrey campell klackskorna♥ synd bara att jag inte får använda sån klack av mamma..

men ska absolut köpa när jag blir äldre, haha !:D

/celina

 heeeejsan !

idag har jag varit i skolan som vanligt, men det var riktigt kul, för jag och tjejerna i klassen drog ner till mc donalds på långrasten, det var ju så himla varmt idag också ! så som vanligt spelade dom fotboll och jag solade lite.

hihi, bild på våra mc flurrys :D

  //isabelle


hej, vet att de var länge sen jag bloggade. Förlåt, men försöker :)

har typ haft fullt upp med läxor och prov.. Idag i skolan hade vi filmfestival.

vi kollade film hela dagen. Först såg jag nån som hette hoppet, den va ganska långtråkig. det hände inget i den..

sen på eftermiddan såg jag en som hette bron till terebitia eller nåt.

det var en av dom tråkigaste filmen jag nånsin sett.

aja, nu är jag hemma och dricker smoothie:D

  

 

idag har jag inte läxor så bloggar antaglien sen.

puuuuuuuuss /celina

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards