lovefaithhope

Alla inlägg under mars 2012

hejhej !

man har ju ställt fram klockan till sommartid nu ! det börjar äntligen kännas som sommar.

celina har sovit hos mig inatt, och frida och alicia. Men dom hällde vatten på mig när jag sov, så det var inte så kul, men det var ju kul för dóm..

igår var ju vi i stan, och jag köpte ett par jeans från gina tricot, silvia jeans för 199 kr, och sen köpte jag en tröja för 99 kr. ursäkta för suddig bild.

  

//isabelle <3






godmorgon !

tog sprutan igår, den gjorde ont, började t.o.m gråta, och så grät jag för en annan sak som hände också.

var på stan med mamma och alicia igår också. det var kul :)

vi kollade på "en gång i phuket" den var jätterolig !

aja, idag ska jag dra till stan med celina, ska ta med mig 600, så får se vad som är nytt i min garderob sen ! :)

just det, det var 20 grader igår :o jättevarmt för sverige ! the summer is coming ! <3

hur kan man vara så perfekt som niall ? <3

  //isabelle <3

Godmorgon !

idag fyller min syster Alicia 15 år, grattis till henne :)

av mig fick hon, en rosa volleyboll, tröja från gina tricot och en one direction planch. och av mamma och pappa fick hon 1500 kr, eftersom att hon fyller femton år ;) ganska smart av mamma där, haha.

kan nog inte blogga idag mer, för jag och alicia och mamma ska ut på stan och äta och kolla på bio !

 

Älskar dig ! //isabelle <3

Hej ! Dålig uppdatering men det blir bättre sen när den där appen kommer :) Aja snabbt inlägg nu, godnatt /Celina<3

kollar på the last song men syrra och mamma nu, Alicia gråter floder, hihii.

  /isabelle <3

  prov idag.. i kemi ! jag har övat jäääääättemycket verkligen, och hoppas jag klarar det.

imorse åkte pappa :( han ska åka till tyskland med sin fotbollsklubb, till berlin eller nåt sånt.

han missar Alicias 15-årsdag imorgon :o haha, hon blev jättesur, men jaja, hejdå, bloggar mera sen ! //isabelle <3

heej !

jättedålig uppdatering verkligen asså !

jaja, idag så var jag och celina på backaplan, jag köpte lite presenter till min syster som fyller år på fredag !:)

bilderna på dom kommer även på fredag, kan inte säga det nu, ifall hon ser :/

idag så var jag och tjejerna på mc donald igen. Det var jättekul !

hoppas celina lägger upp bild imon eller så, men ni kan ju få en liten bild på mig från förra veckan :) <3

  //isabelle <3

hejhej !

igår satt jag och celina och pluggade inför det stora provet idag. Vi satt och pluggade i 3-4 timmar..

så jag kan iaf nu ! och har alltid kunnat, matte är nog ett av mina bästa ämnen i skolan ;)

  //isabelle <3

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards