lovefaithhope

Alla inlägg under april 2012

hejhej !

bara fyra dagar kvar till lov ! detta klarar vi nu, det är bara att kämpa sig in i mål dom sista dagarna !

på fredag ska jag och mamma och alicia åka till våra kusiner i Vara. Pappa följer inte med för att han ska jobba i skåne under den helgen. Men det ska väl bli kul att åka dit, fast det tar rätt så lång tid dit, typ 1 och en halv timme.

jaja, idag ska jag ha på mig dom jeansen som jag köpte igår och en snygg tröja till, som ser ut så här !

jag får ta från google, eftersom att min kamera på mobilen suger ! och min kamera laddare är borta..:/

   //isabelle <3

hejsan !

celina har ju nyss flyttat, så hon kunde inte följa med mig till backaplan, så det får bli att åka med mamma, kul !

vet inte om jag ska ta mörka eller ljusa eller skinn kristen jeans ? hjälp meeeeej !

tror det blir dom här ! //isabelle <3 

godmorgon !

idag är det 1 april ! det har varit många skämt nu på morgonen, både på internet och hemma ;)

idag vet jag inte vad jag ska göra.. kanske ska fråga celina om hon vill åka till backaplan, för jag ska nämnligen köpa ett par kristen jeans.. så, ska snart ringa henne, hoppas hon är vaken !

idag vaknade jag faktiskt ganska sent, halv tio..

men jaja, igår så var jag och mamma och pappa på mc donald snabbt innan vi skulle till några vänner, så då tog jag en jättegod sallad, med grillad kyckling och bröd :) sen drog vi till emilia och hennes familj, och jag och emilia gick direkt ut och hoppade studsmatta. sen kom lille zingo, hennes hund !

hahaah, huset blev lite vågigt, men det är det inte igentligen ! :P

     

//isabelle <3 

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards