lovefaithhope

Alla inlägg den 10 april 2012

godkväll alla läsare !

förut så tog jag hand om min kropp. raka benen, smörja in mig, fixa ansiktet, osv.

det här andvände jag idag, och brukar andvända det. Målade även naglarna, ROOOOSA :D

JUST NU så äter jag popcorn och kollar på barcelona. dom leder med 2-0 !

så snart ska jag krypa upp i sängen och kolla på BB.

puss !

  //isabelle <3


hejhej !

vi har nyss varit i stan, och då skulle celina andvända sitt bankomat kort.. och hon kunde inte koden, men hon trodde hon kunde den, så hon försökte 3 gånger, och sen kom aldrig kortet tillbaka.. :/ HAHA, men som tur va så blev inte hennes pappa sur, utan han kommer göra ett nytt till henne idag, hihi snällt ? ;)

men iaf, snart ska jag dra hemåt och ta hand om mig själv, om mina fötter, ansikte, händer och raka benen.

blir nog lite foton på vad jag andvänder senare!

  //isabelle <3

puss/isabelle och celina <3

hej:D

idag skulle vi igentligen åkt till stan men det är skit väder ute..så vi stannar hemma med datan. så det blir bra uppdatering ! iaf, våran header är jätte ful.. just nu. vi vet det. så våran nya header kommer inom kort.

föresten, det är jätte kul och logga in och se massa nya kommentarer !!:D

ni är jätte gulliga som skriver. tack till er som följer och läser våran blogg <3

vi blir jätte glada av kommentarerna.

   

puss /isabelle och celina <3


Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards