lovefaithhope

Alla inlägg den 15 april 2012

nyss varit ute och sprungit !

här får ni en teenager post av mig !

bloggar mera imon

puss

  //isabelle <3

hejhej bloggläsare. igår så hann jag inte blogga.. förlåt för de ! iaf så var jag i stan med

mamma idag. vi fikade på espresso house och så fick ja med mig hem ett linne som jag inte hunnit tatt kort på men det

är jätte fint ! ska ha det imorgon:) Vi var också på museum. det var jätte tråkigt men det var jonathan som ville dit..

nu är jag hemma och ska äta snart.

det är måndag imorgon och skolan börjar :(:(:(:(:(:(:(:(((::(:(:(:(:(:(:(:(:(

vill inte vakna 6 på morgonen och sitta plugga matte hela dagarna.. fast snart e det sommarlov som tur är.

det ända som ska bli kul är att träffa kompisar..

jaja, puss

 

/celina



hejsan svejsan !

vart och spelat golf nyss, gick jättebra !

iaf, jag ääääälskar 1D !! deras utseenden är helt obeskrivliga !

detta är mina älsklings låtar av dom.

och massa mer !! ihihihih :D

puss / isabelle

heeeeeeeej :D

såg ni när sara fick träffa one direction igår på "kvällen är din" ?! :DDD OMGGG... fick panik !

här har ni videon !

//isabelle

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards