lovefaithhope

Alla inlägg den 25 april 2012

hejsan !

nyss varit hos doktorn.. mitt öga har kommit i en nerv typ, men det är bättre nu, lite suddigt bara.

idag på rasten så va jag på backaplan med bästa sofija, gick till gina och köpte en skitsnygg tröja som var på rea, för 99 kr. Sen gick vi till donken och åt mc'flurry !

   

 

puss //isabelle

godmorgon !

det blir ett litet snabbt inlägg nu.

ville bara berätta att min älskade ipod funkar igen ! eller min och min systers... ;) fast det var ju jag som fixade den, så då borde jag ju få den, men vi får se. åååååh, just det ! vet ni vad jag fick reda på igår? ATT JUSTIN KOMMER TILL SVERIGE !!!! OMG ! jag grät seriöst när jag såg det ! och denna gången är det på riktigt också. Biljetterna släpps om nån månad ! jag MÅSTE gå ! <33333 :D

puss

ser ni vår fina flagga ? :D

  //isabelle <3

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards