lovefaithhope

Alla inlägg den 9 maj 2012

cha cha !

har varit på hälsofilen idag efter skolan.. var där och fixade mina fötter, har så himlans ont i dom.

Imorgon blir det bowling med klassen :D

en till bild från fotorundan då.. imorgon får ni bild på dagens outfit för imorgon.

puss

  //isabelle <3

  studiedag idag :D ska inte göra så mycket. plugga inför so prov.. sen ska jag åka iväg med min styvpappa nånstan.

eftersom mamma och jonathan är på en tur i tur båt färd sak till danmark . eller vad det heter.

nästa vecka blir det prao !;) ska jobba på dagis med anja hihii längtar. uppdatering har inte vart den bästa men

ska försöka, puss

 

/celina


godmorgon !

snabt inlägg. I måndags var jag ute och fotade med olivia.

I tisdags var jag ute med kompisar. Så jag har haft fullt upp !

ni får en bild från fotorundan :D

//isabelle <3 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkommen till våran blogg !
vi är två tjejer på 12 år snart 13.
vi heter celina och isabelle.
våra intressen är konståkning och golf :)
hoppas att ni gillar våran blogg, kommentera gärna och följ !

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards